2023_24
Guia docent 
Facultat de Turisme i Geografia
A A 
català 
Grau en Gestió de Turisme i Hoteleria (2018)
 Assignatures
  MÀRQUETING TURÍSTIC
DADES IDENTIFICATIVES 2023_24
Assignatura (*) MÀRQUETING TURÍSTIC Codi 21224005
Ensenyament
Grau en Gestió de Turisme i Hoteleria (2018)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 Formació bàsica Primer 2Q
Modalitat i llengua d'impartició
Prerequisits
Departament Gestió d'Empreses
Coordinador/a
ESPASA ROCA, MARC
Adreça electrònica marc.espasa@urv.cat
iban.gabalda@urv.cat
Professors/es
ESPASA ROCA, MARC
GABALDÀ FERNÁNDEZ, IBAN
Web
Descripció general i informació rellevant

L’assignatura Màrqueting Turístic pretén introduir l’alumne en els conceptes estratègics i operatius del Màrqueting. Comprendre que el Màrqueting és una filosofia empresarial i que el client ha d'estar en el centre. Entendre que el mercat turístic, la relació entre els ens públics i privats, la importància del comportament del consumidor i les decisions de màrqueting de serveis per a les empreses turístiques són els principals objectius.


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent