Guia docent Facultat de Turisme i Geografia |
català |
Grau en Gestió de Turisme i Hoteleria (2018) |
Assignatures |
MÀRQUETING TURÍSTIC |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | MÀRQUETING TURÍSTIC | Codi | 21224005 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | |||||||||||||
6 | Formació bàsica | Primer | 2Q |
|||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | ||||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Gestió d'Empreses |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | marc.espasa@urv.cat iban.gabalda@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
L’assignatura Màrqueting Turístic pretén introduir l’alumne en els conceptes estratègics i operatius del Màrqueting. Comprendre que el Màrqueting és una filosofia empresarial i que el client ha d'estar en el centre. Entendre que el mercat turístic, la relació entre els ens públics i privats, la importància del comportament del consumidor i les decisions de màrqueting de serveis per a les empreses turístiques són els principals objectius. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |