Guia docent Facultat de Turisme i Geografia |
català |
Grau en Gestió de Turisme i Hoteleria (2018) |
Assignatures |
MERCATS TURÍSTICS |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | MERCATS TURÍSTICS | Codi | 21224010 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | |||||||||||||
6 | Formació bàsica | Segon | 1Q |
|||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | ||||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Economia |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | juanantonio.duro@urv.cat marina.bannikova@urv.cat carles.mendez@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
L’objectiu principal del curs és l’anàlisi dels mercats i, en particular, dels mercats turístics. Per tant, el curs combina conceptes teòrics i una visió aplicada. En particular, s’analitzen els conceptes de competència, les diferents estructures de mercat existents i els seus resultats, i les estratègies de les empreses als diferents mercats. Com a eix conductor del programa es duran a terme diferents anàlisis de casos per il·lustrar els principals materials conceptuals del curs. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |