Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Psicologia (2009) |
Assignatures |
LLENGUATGE I COMUNICACIÓ |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | LLENGUATGE I COMUNICACIÓ | Codi | 11204119 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | |||||||||||||
6 | Obligatòria | Tercer | 1Q |
|||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | ||||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Psicologia |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | marc.guasch@urv.cat blanca.valles@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | http://psico.fcep.urv.es/projectes/gip/esp/ | |||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
Com assignatura dins de l'estudi dels processos psicològics bàsics, els objectius que es pretenen aconseguir són els següents: 1.- Conèixer la perspectiva psicològica en l'estudi del llenguatge i de la comunicació. 2.- Entendre quins són els problemes teòrics més rellevants i les solucions proposades. 3.- Familiaritzar-se amb les principals troballes de la recerca en aquest camp i adquirir una visió integrada de les mateixes. 4.- Conèixer quins són els procediments de recerca que permeten a la psicologia abordar les preguntes que es planteja sobre el llenguatge com una facultat de la ment i com un instrument de comunicació. 5.- Establir relacions entre els processos que intervenen en el llenguatge i la comunicació i la resta de processos psicològics bàsics. 6.- Estar informats sobre els àmbits d'aplicació en els quals es poden projectar els coneixements en l'estudi del llenguatge i de la comunicació. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |