2023_24
Educational guide 
Faculty of Education Sciences and Psychology
A A 
english 
Bachelor's Degree in Psychology (2009)
 Subjects
  INTELLIGENCE AND CREATIVITY
   Learning outcomes
Type A Code Learning outcomes
 A3 Coneixement de les metodologies explicatives de la conducta humana.
Demostrar el coneixement dels processos i etapes del desenvolupament físic, psicomotor, cognitiu i lingüístic durant el cicle vital, integrant aquest estudi dins d'una prespectiva global de desenvolupament.
Posar en funcionament, a l'àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals y nuclears.
Descriure i mesurar variables psicològiques (personalitat, intel·ligència, aptituds,…), processos cognitius, emocionals, psicobiològics i conductuals.
 A5 Conèixer i familiaritzar-se amb els diferents mètodes i tècniques d'investigació que s'han adoptat a l'estudi de la psicologia des dels seus inicis fins l'actualitat.
Estar en condicions de projectar els coneixements adquirits en l'àmbit aplicat.
Descriure i mesurar variables psicològiques (personalitat, intel•ligència, aptituds,…), processos cognitius, emocionals, psicobiològics i conductuals.
Mesurar variables psicològiques, processos cognitius, emocionals, psicobiològics i conductuals.
Posar en funcionament, a l'àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals y nuclears.
Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i en el moment de definir i portar a terme un projecte.
Descriure i mesurar variables psicològiques (personalitat, intel·ligència, aptituds,…), processos cognitius, emocionals, psicobiològics i conductuals.
 A6 Utilitzar informació i especialment de caràcter bibliogràfic.
Exposar de manera escrita els resultats de l'estudi en proves o petits treballs.
Descriure i mesurar variables psicològiques (personalitat, intel•ligència, aptituds,...), processos cognitius, emocionals, psicobiològics i conductuals.
Participar activament a l’assignatura.
 A7 Descriure i mesurar variables psicològiques (personalitat, intel•ligència, aptituds,…), processos cognitius, emocionals, psicobiològics i conductuals.
Aplicar les tècniques apreses a contextos concrets.
Diagnosticar i intervenir en el camp específic de la Psicologia Clínica.
Seleccionar i administrar les tècniques d'avaluació, diagnòstic i intervenció psicològica pròpies de la Psicologia Clínica.
 A8 Realitzar treball en equip resolent exercicis pràctics.
Saber organitzar i seleccionar la informació pertinent.
Descriure i mesurar variables psicològiques (personalitat, intel·ligència, aptituds,…), processos cognitius, emocionals, psicobiològics i conductuals.
Type B Code Learning outcomes
 B1 Put into practice the approaches, methods and experiments put forward by the teaching staff in a disciplined fashion.
Share and accept the learning objectives put forward by the teaching staff.
Learn by asking questions and take an interest in clearing up doubts.
Understand the importance of mental schemas other than their own.
Select a procedure from among the ones proposed by the teaching staff.
Autonomously adopt learning strategies in each situation.
Set their own learning objectives.
Make significant contributions and be responsible for some innovation.
Be able to use paradigms from other disciplines.
Identificar els elements i variables importants en les situacions experimentals de motivació i emoció i interpretar els resultats dels esmentats experiments, relacionant-los amb les hipòtesis plantejades.
Planificar, gestionar i avaluar el seu propi procés d'aprenentatge, prenent consciència dels objectius personals i resolent estratègicament les dificultats detectades.
 B2 Collect the information they need so that they can solve problems using data and not subjective opinion, and subjecting the information at their disposal to logical analysis.
Follow a logical method to identify the causes of a problem and not merely accept the symptoms.
Draw up strategies to solve problems.
Understand problems and be able to break them down into manageable parts.
Adopt realistic strategies for solving problems.
Transfer classroom exercises and the cases they have studied to real situations in other environments.
Identificar, analitzar i resoldre problemes complexos, mitjançant l'elaboració d'un pla d'actuació realista i sistemàtic que permeti trobar solucions efectives als problemes plantejats.
 B3 Be aware of the limitations and weak points of their work processes and methods.
Reflect on new ways of doing things.
Search for new procedures and methods.
Experiment with new procedures.
Identify the results of innovation.
Analyze the risks and benefits of innovation.
Find new methods for doing things.
Put forward new ideas, opportunities or solutions to familiar problems and/or processes.
Find new methods for doing things.
Apply innovative techniques and obtain results.
Formular preguntes, analitzar i argumentar judicis propis i aliens, desenvolupar enfocaments creatius i originals en la realització de tasques i projectes.
 B4 Do the work planned in accordance with the quality criteria provided.
Recognize the good and bad points of their approach to a particular task.
Analyze their limitations and the chances they have of carrying out the task/job.
Reflect on their learning process and learning needs.
 B5 Participate actively and share information, knowledge and experience.
Formular preguntes, analitzar i argumentar judicis propis i aliens, desenvolupar enfocaments creatius i originals en la realització de tasques i projectes.
Type C Code Learning outcomes
 C1 Express opinions on abstract or cultural topics in a limited fashion.
Explain and justify briefly their opinions and projects.
Understand instructions about classes or tasks assigned by the teaching staff.
Take notes during a class.
 C2 Understand basic computer hardware.
Understand the operating system as a hardware manager and the software as a working tool.
Use software for off-line communication: word processors, spreadsheets and digital presentations.
Use software for on-line communication: interactive tools (web, moodle, blogs, etc.), e-mail, forums, chat rooms, video conferences, collaborative work tools, etc.
 C3 Critically evaluate information and its sources, and add it to their own knowledge base and system of values.
Have a full understanding of the economic, legal, social and ethical implications of accessing and using information.
 C4 Produce written texts that are appropriate to the communicative situation
 C5 Respect fundamental rights and equality between men and women.
Be respectful of and promote human rights and the principles of universal accessibility, equal opportunities, non-discrimination and universal accessibility for th ose with special educational needs.
Be respectful of the values of a culture of peace and democracy.
 C6 Identify their training needs.
Identify their own academic and professional interests and motivations.