2023_24
Educational guide 
Faculty of Education Sciences and Psychology
A A 
english 
Bachelor's Degree in Social Education (2009)
 Subjects
  SOCIAL AND CULTURAL MEDIATION
   Assessment
Methodologies Competences Description Weight        
Introductory activities
Introducció a la mediació social i cultural 0 %
Presentations / oral communications
B3
a) EXPOSICIÓ A L'AULA DEL TREBALL TEMÀTIC,
INDICADORS D’AVALUACIÓ: recerca, fonamentació i aportació de fonts documentals, anàlisi, reflexió i desenvolupament pràctic, amb recursos pedagògics i didàctics, ús de les TIC, la llengua estrangera, ... sobre un tema del programa, concertat i amb la tutoria del docent.
b) ACTIVITAT DIDÀCTICA I PARTICIPATIVA
complementaria de la presentació temàtica a l'aula, per a la reflexió fonamentada sobre el tema exposat.

c) ELABORACIÓ D’UN QÜESTIONARI TIPUS TEST SOBRE EL TEMA EXPOSAT ( 20 preguntes, de 4 respostes opcionals i una certa.
20%




















Scientific and/or communication events
B3
Articles d'aprofundiment i reflexió, amb fonamentació conceptual, sobre els temes de les Jornades i conferències programades sobre la mediació social.

Article sobre altres esdeveniments o jornades en els que es participi o es presentin a l'aula.

Aquestes jornades poden ser presencials o en línia o, jornades que es visualitzen en diferit.
15%




Assignments
B2
B6
C4
TREBALL DE RECERCA I ANÀLISI TEÒRIC (en grup): vinculat a un dels temes, amb aportació conceptual i de metodologia pràctica de la mediació, exposats i treballats a les classes i ampliat amb les fonts de la matèria, bibliografia i les aportacions dels conferenciants, les jornades que es proposi en el curs i els treballs dels altres Grups de Treball de l'alumnat. Completat amb un qüestionari tipus test sobre el tema exposat. 20%
Supervision
A9
B3
B6
1. Avaluació continua de la participació individual i en grup: a) Assistència activa a les classes, les conferències i jornades a l'aula o externes. b) Col•laboració en les activitats i sessions de participació per a la millora del procés educatiu de la matèria. </P> <P> 2) Dossier - portfolio, d'alumnat en pla alternatiu o per a la recuperació de l'assistència a les classes sobre les exposicions dels grups de treball que es publiquen al moodle. Valoració equivalent a la corresponent que es recupera, o si s'escau, per a millora de determinades notes 10%
videoconferencing
B2
Realització d'un treball col·laboratiu entre alumnes de diferents Universitats. 15%
Personal attention
B3
Tutoria des treballs, seguiment i retroalimentació de les tasques individual o dels grups, revisió presencial i/o telemàtica, ...
Extended-answer tests
B3
PROVA DE DESENVOLUPAMENT TEÒRIC - PRÀCTIC D'UN TEMA. 20%
Multiple-choice objective tests
A5
C4
Prova (qüestionari - test) sobre els coneixements teòrics, pràctics i la normativa de mediació, lligat a la prova de desenvolupament anterior.
Others  

Si s'escau, compartir coneixements sobre la mediació amb altres universitats d'altres territoris.

 
Other comments and second exam session

1. L'assistència és obligatòria. Es preveu una via d'avaluació alternativa a l'alumnat que justifiqui no poder assistir total o parcialment a les classes. En aquest cas, cal comunicar-ho al professor durant el primer mes de desenvolupament de la matèria.

L'alumnat pot utilitzar processos adequació individualitzada, a través del procés d'avaluació continua i tutories presencials o telemàtiques, si s'escau, en horaris concertats, així com les consultes on-line en les diverses modalitats de les xarxes socials.

2. Cal tenir aprovat amb una nota del 50% de l'avaluació corresponent a cadascuna de totes les parts avaluables.

3. D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri adients pel bon desenvolupament de les activitats d'avaluació.