Educational guide Faculty of Education Sciences and Psychology |
english |
Bachelor's Degree in Social Education (2009) |
Subjects |
SOCIAL AND CULTURAL MEDIATION |
Assessment |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | SOCIAL AND CULTURAL MEDIATION | Code | 11224108 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
12 | Compulsory | Third | AN |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Methodologies | Competences | Description | Weight | ||||
Introductory activities |
|
Introducció a la mediació social i cultural | 0 % | ||||
Presentations / oral communications |
|
a) EXPOSICIÓ A L'AULA DEL TREBALL TEMÀTIC, INDICADORS D’AVALUACIÓ: recerca, fonamentació i aportació de fonts documentals, anàlisi, reflexió i desenvolupament pràctic, amb recursos pedagògics i didàctics, ús de les TIC, la llengua estrangera, ... sobre un tema del programa, concertat i amb la tutoria del docent. b) ACTIVITAT DIDÀCTICA I PARTICIPATIVA complementaria de la presentació temàtica a l'aula, per a la reflexió fonamentada sobre el tema exposat. c) ELABORACIÓ D’UN QÜESTIONARI TIPUS TEST SOBRE EL TEMA EXPOSAT ( 20 preguntes, de 4 respostes opcionals i una certa. |
20% |
||||
Scientific and/or communication events |
|
Articles d'aprofundiment i reflexió, amb fonamentació conceptual, sobre els temes de les Jornades i conferències programades sobre la mediació social. Article sobre altres esdeveniments o jornades en els que es participi o es presentin a l'aula. Aquestes jornades poden ser presencials o en línia o, jornades que es visualitzen en diferit. |
15% |
||||
Assignments |
|
TREBALL DE RECERCA I ANÀLISI TEÒRIC (en grup): vinculat a un dels temes, amb aportació conceptual i de metodologia pràctica de la mediació, exposats i treballats a les classes i ampliat amb les fonts de la matèria, bibliografia i les aportacions dels conferenciants, les jornades que es proposi en el curs i els treballs dels altres Grups de Treball de l'alumnat. Completat amb un qüestionari tipus test sobre el tema exposat. | 20% | ||||
Supervision |
|
1. Avaluació continua de la participació individual i en grup: a) Assistència activa a les classes, les conferències i jornades a l'aula o externes. b) Col•laboració en les activitats i sessions de participació per a la millora del procés educatiu de la matèria. </P> <P> 2) Dossier - portfolio, d'alumnat en pla alternatiu o per a la recuperació de l'assistència a les classes sobre les exposicions dels grups de treball que es publiquen al moodle. Valoració equivalent a la corresponent que es recupera, o si s'escau, per a millora de determinades notes | 10% | ||||
videoconferencing |
|
Realització d'un treball col·laboratiu entre alumnes de diferents Universitats. | 15% | ||||
Personal attention |
|
Tutoria des treballs, seguiment i retroalimentació de les tasques individual o dels grups, revisió presencial i/o telemàtica, ... |
|||||
Extended-answer tests |
|
PROVA DE DESENVOLUPAMENT TEÒRIC - PRÀCTIC D'UN TEMA. | 20% | ||||
Multiple-choice objective tests |
|
Prova (qüestionari - test) sobre els coneixements teòrics, pràctics i la normativa de mediació, lligat a la prova de desenvolupament anterior. | |||||
Others | Si s'escau, compartir coneixements sobre la mediació amb altres universitats d'altres territoris. |
Other comments and second exam session | |||
1. L'assistència és obligatòria. Es preveu una via d'avaluació alternativa a l'alumnat que justifiqui no poder assistir total o parcialment a les classes. En aquest cas, cal comunicar-ho al professor durant el primer mes de desenvolupament de la matèria. L'alumnat pot utilitzar processos adequació individualitzada, a través del procés d'avaluació continua i tutories presencials o telemàtiques, si s'escau, en horaris concertats, així com les consultes on-line en les diverses modalitats de les xarxes socials. 2. Cal tenir aprovat amb una nota del 50% de l'avaluació corresponent a cadascuna de totes les parts avaluables. 3. D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri adients pel bon desenvolupament de les activitats d'avaluació. |