Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Educació Social (2009) |
Assignatures |
ACCIÓ SOCIOEDUCATIVA PER A LA INCLUSIÓ SOCIAL |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | ACCIÓ SOCIOEDUCATIVA PER A LA INCLUSIÓ SOCIAL | Codi | 11224109 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
18 | Obligatòria | Tercer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Jérôme Ferret, Farhad Khosrokhavar (Eds.), Family and Jihadism A Socio-Anthropological Approach to the French Experience, Routledge, 2021 Flecha, R, Successful Educational Action for Inclusion and Social Cohesion in Europe., Springer Publishing Company., 2015 Sordé, T., Romani Immigrants in Spain. Knocking Down the Walls, Hipatia, 2010 De Botton, L., Puigvert, L., & Taleb, F., El velo elegido, Hipatia, 2004 Okpych, N. J., Climbing a broken ladder: Contributors of college success for youth in foster care, Rutgers University Press, 2021 Villardón-Gallego, L., García-Cid, A., Estévez, A., & García-Carrión, R., Early educational interventions to prevent gender-based violence: a systematic review., Healthcare, 2023 Gairal-Casado, R.; Duque, E.; Ramis-Salas, M., Valls, R., ‘My friends are like my family’: The positive impact of high-quality friendships on former foster care youth, Children & Society, 2022 Garcia-Yeste, C., Mara, L.-C., de Botton, L., & Duque, E., Building a More Inclusive Workplace for Religious Minorities, Religions, 2022 |
Complementària |
Sarasa, S., & Sales, A., Itineraris i factors d’exclusió social., Ajuntament de Barcelona (Síndica de Greuges), Barcelona, 2009. Subirats, J. (Dir.), Análisis de los factores de exclusión social., Fundación BBVA/ Institut d’Estudis Autonòmics, Generalitat de Catalunya, Bilbao, 2005 Freire, P., Pedagogía del Oprimido., Siglo XXI, Madrid, 1970 Rubio, M.J., & Monteros, S. (Coord.), La exclusión social. Teoría y práctica de la intervención., Editorial CCS, Madrid, 2002 Echeita Sarrionandia, G., Educación para la inclusión o educación sin exclusiones., Narcea, Madrid, 2006 Ruiz-Eugenio, L.; Soler-Gallart, M.; Racionero-Plaza, S.; Padrós, M., Dialogic literary gatherings: A systematic review of evidence to overcome social and educational inequalities. Educational Research Review, Educational Research Review, 2022 Aiello Cabrera, E., Sordé-Martí , T., Khalfaoui, A., & Redondo-Sama, G., Dialogic traits of Roma women leadership, Journal of Gender Studies, 2022 Gairal-Casadó, R.; García-Yeste, C.: Munté, A.; Padrós, M., Study to Change Destiny. Elements That Promote Successful Trajectories in Young People who Have Been in Residential Care, The British Journal of Social Work, 2022 |