Educational guide Faculty of Education Sciences and Psychology |
english |
Bachelor's Degree in Infant Education (2009) |
Subjects |
PROCESSES AND EDUCATIONAL CONTEXTS |
Competences |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | PROCESSES AND EDUCATIONAL CONTEXTS | Code | 11254002 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
18 | Basic Course | First | AN |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Competences Specific |
A1 | Conèixer els objectius, continguts curriculars i criteris d'avaluació de l'Educació Infantil. | |
A2 | Promoure i facilitar els aprenentatges en la primera infància, des d'una perspectiva globalitzadora i integradora de les diferents dimensions cognitiva, emocional, psicomotora i volitiva. | |
A4 | Fomentar la convivència a l'aula i fora d'ella i abordar la resolució pacífica de conflictes. Saber observar sistemàticament contextos d'aprenentatge i convivència i saber reflexionar sobre ells. | |
A5 | Reflexionar en grup sobre l'acceptació de normes i el respecte als altres. Promoure l'autonomia i la singularitat de cada estudiant com factors d'educació de les emocions, els sentiments i els valors en la primera infància. | |
A9 | Conèixer l'organització de les escoles d'educació infantil i la diversitat d'accions que comprèn el seu funcionament. Assumir que l'exercici de la funció docent ha d'anar perfeccionant-se i adaptant-se als canvis científics, pedagògics i socials al llarg de la vida. | |
A11 | Reflexionar sobre les pràctiques d'aula per innovar i millorar la labor docent Adquirir hàbits i destreses per a l'aprenentatge autònom i cooperatiu i promoure’l en els estudiants. | |
A12 | Comprendre la funció, les possibilitats i els límits de l'educació a la societat actual i les competències fonamentals que afecten als col•legis d'educació infantil i als seus professionals. Conèixer models de millora de la qualitat amb aplicació als centres educatius. | |
Type B | Code | Competences Transversal |
B1 | Learning to learn | |
B4 | Autonomy, responsibility and initiative | |
B5 | Teamwork, collaboration and sharing of responsibility | |
B6 | Clear and effective communication of information, ideas, problems and solutions in public or a specific technical field | |
Type C | Code | Competences Nuclear |
C2 | Be advanced users of the information and communication technologies | |
C3 | Be able to manage information and knowledge | |
C4 | Be able to express themselves correctly both orally and in writing in one of the two official languages of the URV | |
C5 | Be committed to ethics and social responsibility as citizens and professionals |