Educational guide Faculty of Education Sciences and Psychology |
english |
Bachelor's Degree in Infant Education (2009) |
Subjects |
ORGANIZATION OF THE SCHOOL SPACE, MATERIALS AND TEACHING ABILITIES |
Methodologies |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | ORGANIZATION OF THE SCHOOL SPACE, MATERIALS AND TEACHING ABILITIES | Code | 11254006 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
12 | Basic Course | Second | AN |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Description | |
Introductory activities | Activitats Introductòries Presentació de la matèria i dels seus requeriments: competències, continguts, metodologia i avaluació. |
Lecture | Sessió Magistral Exposició dels continguts de l'assignatura per part del professor/a amb la utilització de suport material, especialment les TIC. Es facilita la participació de l'alumnat. |
Seminars | Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària Plantejament de situacions pràctiques sobre el contingut de la matèria. Els alumnes, en grups reduïts, les estudiaran i proposaran la solució argumentada per resoldre-les. A continuació es farà una posada en comú i es trauran conclusions. Presentacions / exposicions Exposició oral per part dels alumnes d'un tema concret o d'un treball davant dels companys de classe utilitzant suport TIC, prèvia presentació escrita i amb l'assessorament del professor/a. Treballs Activitats extenses que l'alumne ha de presentar al professor. |
Problem solving, exercises in the classroom | Resolució de problemes, exercicis Anàlisi i solució d'exercicis relacionats amb la temàtica de la matèria. Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Exercicis pràctics a través de les TIC. Conjunt d’ activitats que promouen un espai de reflexió i d’exercici del pensament crític on es posen en relació i es contrasten els coneixements teòrics i l’aprenentatge pràctic. Permet situar tot un bagatge de coneixements, tècniques, i experiències adquirides en la formació de l’estudiant. En aquest espai tenen cabuda els aspectes personals i les respostes vivencials o sentiments que en la metodologia de la supervisió poden trobar orientació i suport. |
Debates | Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària Plantejament de situacions pràctiques sobre el contingut de la matèria. Els alumnes, en grups reduïts, les estudiaran i proposaran la solució argumentada per resoldre-les. A continuació es farà una posada en comú i es trauran conclusions. Activitat on dos o més grups defensen unes postures contràries sobre un tema determinat. |
Personal attention | Es realitzaran tutories individuals previa petició d'hora. |