2023_24
Educational guide 
Faculty of Education Sciences and Psychology
A A 
english 
Bachelor's Degree in Infant Education (2009)
 Subjects
  TEACHING AND LEARNING EXPERIMENTAL SCIENCES, SOCIAL SCIENCES AND MATHEMATICS III
   Learning outcomes
Type A Code Learning outcomes
 A1 Coneix els principis i bases per la didàctica de les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques en l’etapa i les estratègies didàctiques per el seu desenvolupament.
Construeix una base sòlida de coneixements sobre les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques.
Coneix i valora críticament el currículum.
Realitza propostes didàctiques i sap justificar-les.
 A2 Coneix els principis i bases per a la didàctica de les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques en l'etapa i les estratègies didàctiques per al seu desenvolupament.
Comprendre les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques com a coneixement sociocultural.
Promou i facilita els aprenentatges en la primera infància des d’una perspectiva globalitzadora.
Construeix una base sòlida de coneixements sobre les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques.
 A3 Elabora i aplica propostes diàctiques en relació a la interacció entre la ciència, la tècnica, l'estructura social i les matemàtiques.
 A7 Proposa experiències d’iniciació a les tecnologies de la informació i la comunicació en l’àmbit de les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques.
Coneix la metodologia científica i promou el pensament científic i l'experimentació. Utilitza la metodologia científica per a disssenyar activitats escolars relatives a les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques del currículum de l'Educació Infantil, tot utilitzant el pensament crític, lògic i creatiu.
Elabora i aplica propostes diàctiques en relació a la interacció entre la ciència, la tècnica, l'estructura social i les matemàtiques.
Coneix i sap utilitzar les TIC com a recursos didàctics.
Comprendre les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques com a coneixement sociocultural.
 A11 Coneix la metodologia científica i promou el pensament científic i l’experimentació, utilitzant la metodologia científica per dissenyar activitats escolars relatives a les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques del curriculum de l’educació infantil, utilitzant el pensament crític, lògic i creatiu.
Reflexiona i analitza sobre propostes didàctiques elaborades per altres i sobre les pràctiques d’aula amb el fi d’innovar i optimitzar la labor.
Type B Code Learning outcomes
 B3 Search for new procedures and methods.
Experiment with new procedures.
Analyze the risks and benefits of innovation.
Put forward new ideas, opportunities or solutions to familiar problems and/or processes.
 B4 Manage and organize their work and time as scheduled.
Do the work planned in accordance with the quality criteria provided.
Suggest ways of improving the quality of work.
 B5 Participate actively and share information, knowledge and experience.
Take active part in planning the work of the team, and in distributing the tasks and the deadlines.
Type C Code Learning outcomes
 C2 Use software for off-line communication: word processors, spreadsheets and digital presentations.
Use software for on-line communication: interactive tools (web, moodle, blogs, etc.), e-mail, forums, chat rooms, video conferences, collaborative work tools, etc.
 C3 Critically evaluate information and its sources, and add it to their own knowledge base and system of values.
 C4 Produce grammatically correct oral texts.
Produce well structured, clear and effective oral texts.
Produce grammatically correct written texts
Produce well-structured, clear and rich written texts