Educational guide Faculty of Education Sciences and Psychology |
english |
Bachelor's Degree in Infant Education (2009) |
Subjects |
TEACHING AND LEARNING EXPERIMENTAL SCIENCES, SOCIAL SCIENCES AND MATHEMATICS III |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | TEACHING AND LEARNING EXPERIMENTAL SCIENCES, SOCIAL SCIENCES AND MATHEMATICS III | Code | 11254109 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Compulsory | Fourth | 2Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A1 |
Coneix els principis i bases per la didàctica de les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques en l’etapa i les estratègies didàctiques per el seu desenvolupament. Construeix una base sòlida de coneixements sobre les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques. Coneix i valora críticament el currículum. Realitza propostes didàctiques i sap justificar-les. | |
A2 |
Coneix els principis i bases per a la didàctica de les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques en l'etapa i les estratègies didàctiques per al seu desenvolupament. Comprendre les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques com a coneixement sociocultural. Promou i facilita els aprenentatges en la primera infància des d’una perspectiva globalitzadora. Construeix una base sòlida de coneixements sobre les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques. | |
A3 |
Elabora i aplica propostes diàctiques en relació a la interacció entre la ciència, la tècnica, l'estructura social i les matemàtiques. | |
A7 |
Proposa experiències d’iniciació a les tecnologies de la informació i la comunicació en l’àmbit de les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques. Coneix la metodologia científica i promou el pensament científic i l'experimentació. Utilitza la metodologia científica per a disssenyar activitats escolars relatives a les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques del currículum de l'Educació Infantil, tot utilitzant el pensament crític, lògic i creatiu. Elabora i aplica propostes diàctiques en relació a la interacció entre la ciència, la tècnica, l'estructura social i les matemàtiques. Coneix i sap utilitzar les TIC com a recursos didàctics. Comprendre les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques com a coneixement sociocultural. | |
A11 |
Coneix la metodologia científica i promou el pensament científic i l’experimentació, utilitzant la metodologia científica per dissenyar activitats escolars relatives a les ciències experimentals, ciències socials i les matemàtiques del curriculum de l’educació infantil, utilitzant el pensament crític, lògic i creatiu. Reflexiona i analitza sobre propostes didàctiques elaborades per altres i sobre les pràctiques d’aula amb el fi d’innovar i optimitzar la labor. | |
Type B | Code | Learning outcomes |
B3 |
Search for new procedures and methods. Experiment with new procedures. Analyze the risks and benefits of innovation. Put forward new ideas, opportunities or solutions to familiar problems and/or processes. | |
B4 |
Manage and organize their work and time as scheduled. Do the work planned in accordance with the quality criteria provided. Suggest ways of improving the quality of work. | |
B5 |
Participate actively and share information, knowledge and experience. Take active part in planning the work of the team, and in distributing the tasks and the deadlines. | |
Type C | Code | Learning outcomes |
C2 |
Use software for off-line communication: word processors, spreadsheets and digital presentations. Use software for on-line communication: interactive tools (web, moodle, blogs, etc.), e-mail, forums, chat rooms, video conferences, collaborative work tools, etc. | |
C3 |
Critically evaluate information and its sources, and add it to their own knowledge base and system of values. | |
C4 |
Produce grammatically correct oral texts. Produce well structured, clear and effective oral texts. Produce grammatically correct written texts Produce well-structured, clear and rich written texts |