2023_24
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
castellano 
Grado en Educación Infantil (2009)
 Asignaturas
  ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LAS CIENCIAS EXPERIMENTALES, CIENCIAS SOCIALES Y LAS MATEMÁTICAS III
   Metodologías
Metodologías
  descripción
Actividades introductorias Presentació de l’assignatura: temporització, metodologies i criteris d’avaluació que es faran servir. Activitats d'activació dels coneixements previs que permetin a l'alumnat prendre consciència del seu procés metacognitiu.
Sesión magistral La finalitat de les sessions magistrals és la de desenvolupar els aspectes teòrics necessaris per tal de desenvolupar els continguts de l'assignatura.
Prácticas en laboratorios La finalitat de les sessions de laboratori és el disseny i elaboració de treballs pràctics adaptats a l'Educació Infantil.
Portafolios / Carpeta de aprendizaje La metodologia de l’assignatura preveu un treball sobre activitats didàctiques, situacions d'aprenentatge, la reflexió a partir de la lectura d’articles i documents i l’ús de material audiovisual. L’organització del treball és grupal, amb la combinació del mètode expositiu i el mètode diagnòstic, la reflexió, el debat i l’extracció de conclusions.
Prácticas a través de TIC Activitats pràctiques per tal d'introduïr eines educatives en base TIC.
Prácticas de campo / salidas Activitats orientades a la consciència i la comprensió de la natura com a eina educativa.
Seminarios Activitats de caràcter pràctic i de reflexió sobre l'educació-aprenentatge en Educació Infantil.
Trabajos Tasques pel desenvolupament de tècniques d'observació, comparació, descripció i anàlisi de la natura com a eina personal i pedagògica. Elaboració d'un projecte d'educació ambiental i sostenible en el marc dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).
Atención personalizada Treball de suport i orientació individualitzada per a l'alumnat. Els i les alumnes podran requerir aquesta atenció via correu electrònic.