Educational guide Faculty of Education Sciences and Psychology |
english |
Teacher Train. for Second. Ed. and Vocation. Trainig & Lang. Stud. (2009) |
Subjects |
BRIDGING COURSES IN SPANISH LANGUAGE AND LITERATURE |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 | |||||||||||||||||
Subject (*) | BRIDGING COURSES IN SPANISH LANGUAGE AND LITERATURE | Code | 11605141 | |||||||||||||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||||||||||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | Exam timetables and dates | |||||||||||||
6 | Compulsory | First | AN |
|||||||||||||||
Modality and teaching language | ||||||||||||||||||
Prerequisites | ||||||||||||||||||
Department | Romance Studies |
|||||||||||||||||
Coordinator |
|
mariadolores.gimeno@urv.cat damian.morales@urv.cat |
||||||||||||||||
Lecturers |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
General description and relevant information |
L'assignatura es divideix en dues parts, la que fa referència a la llengua espanyola i la que fa referència a la literatura. La part de LLENGUA se centrarà en els sabers curriculars (Departament d’Educació 2022), incidint especialment en les propietats del text, la tipologia textual i la reflexió lingüística a partir de la gramàtica (morfologia, sintaxi i semàntica) orientada a les competències, posant en relleu les interferències amb la llengua catalana. La part de LITERATURA pretén desenvolupar les competències per caracteritzar i comprendre els conceptes fonamentals sobre literatura espanyola, les seves obres, autors i gèneres, tant en aspectes teòrics com metodològics, i a partir d'informació bibliogràfica procedent de fonts diverses. Amb això es tracta de fomentar l'orientació per reunir i interpretar dades rellevants, desenvolupar la capacitat d'anàlisi i síntesi sobre la literatura espanyola, formar l'habilitat per transmetre i ensenyar els coneixements adquirits, i poder realitzar un assessorament en els àmbits que ho requereixin. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |