2023_24
Educational guide 
Faculty of Education Sciences and Psychology
A A 
english 
Educational Technology: e-Learning and Knowledge Management (2012)
 Subjects
  ICT IN NON-FORMAL EDUCATION
   Sources of information
Basic

Amorós Poveda, L. (2014). Inclusión digital en la educación no formal. Una experiencia. Edutec. Revista Electrónica De Tecnología Educativa, 45. https://doi.org/10.21556/edutec.2013.45.13

Cedefop (2023). Europeanguidelines for validating non-formal and informal learning. Luxembourg:Publications Office. Cedefop reference series; No 124. http://dx.doi.org/10.2801/389827

Dabbagh, N.; et al. (2016): Learning technologies and globalization: pedagogical frameworks and applications. Springer Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-319-22963-8

Luján Ferrer, M. E., (2010). La administración de la educación no formal aplicada a las organizaciones sociales: Aproximaciones teórico-prácticas. Revista Educación, 34(1), 101-118, Disponible en: https://www.redalyc.org/articulo.oa?id=44013961006

Sampedro Requena, B. E., y McMullin, K. J. (2015). Videojuegos para la inclusión educativa. Digital Education Review, 27, 122-137. https://doi.org/10.1344/der.2015.27.122-137

Tregeagle, S., & Darcy, M. (2008). Child Welfare and Information and Communication Technology: Today’s Challenge. The British Journal of Social Work, 38(8), 1481–1498. https://doi.org/10.1093/bjsw/bcm048

Vaquero, E. , y Carrera, X. (2012). Competencias digitales y resiliencia: Diseño de un estudio con jóvenes adolescentes. En J. M. Sancho Gil, et al. (Ed. lit.). III European Conference on Information Technology in Education and Society: A Critical Insight, 30-31. Esbrina.

Complementary