Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012) |
Assignatures |
DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL DEL DOCENT EN RELACIÓ A LES TIC |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL DEL DOCENT EN RELACIÓ A LES TIC | Codi | 11665206 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Fòrums de debat | Activitat 1. Xarxes socials Activitat 2. Fòrum Participació. Reflexió. Discussió. Aportació de materials relacionats (bibliografia, mapes conceptuals, vídeos, imatges,…) Feed-back |
30% | |
Pràctiques a través de TIC | Enviar Pràctiques a través de TIC Activitat 3. Disseny d'un pla de formació del professorat Coherència. Elements clau: contextualització, objectius, temporització, avaluació, conclusions, aportacions finals… |
70% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Com a part de l'avaluació continuada, en aquells casos en què l'alumnat faci un segon lliurament d'una activitat avaluable suspesa o no presentada, el lliurament es realitzarà, dins dels 45 dies posteriors a la finalització de l'assignatura, a la data que determini el professor només en aquells casos en què l'alumne es posi en contacte expressament per sol·licitar-la dins del període lectiu ordinari de l'assigantura. Un cop finalitzat aquest període, s'entendrà que l'alumne desisteix i no té dret a aquesta segona oportunitat o segona convocatòria d'avaluació. Per altra banda, qualsevol circumstància de plagi per part de lalumnat pot suposar el suspens directe a lassignatura, sense possibilitat de recórrer a la segona convocatòria. Finalment, se suggereix a l'alumnat consultar la planificació específica allotjada a l'espai Moodle de l'assignatura. IMPORTANT: Seguir la temporalització és un criteri davaluació de rellevància. |