Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012) |
Assignatures |
PRODUCCIÓ I INTEGRACIÓ DE LA IMATGE, L'AUDIO I EL VÍDEO DIGITAL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | PRODUCCIÓ I INTEGRACIÓ DE LA IMATGE, L'AUDIO I EL VÍDEO DIGITAL | Codi | 11665209 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Activitats d’auto seguiment | El seguiment dels materials d'estudi i la realització dels qüestionaris d'autoavaluació per a l'auto-seguiment de l'aprenentatge, també tenen un pes en la nota final de l'assignatura. | 15% | |
Pràctiques a través de TIC | Aquesta matèria té una part pràctica essencial. Cadascuna de les activitats pràctiques s'ha de lliurar de manera individual. Cadascuna de les activitats té un pes del 10%, 15% i 60% del total de l'assignatura. La darrera activitat utilitza la metodologia d'avaluació 360º. |
85% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Es recomana l'assistència síncrona a les sessions de videoconferència pel seu caràcter dinàmic i de resolució de dubtes. En el cas de la segona convocatòria, el lliurament es realitzarà, dins dels 45 dies posteriors a la finalització de l'assignatura, en la data que determini el professor. Un cop finalitzat aquest període, s'entendrà que l'alumne desisteix i no tindrà dret a aquesta segona oportunitat. Es recorda que l'alumnat ha de respectar el criteri de l'absoluta correcció lingüística en totes les seves activitats d'avaluació (i també d'ensenyament-aprenentatge) i que no fer-ho pot ser motiu directe de suspens. D'altra banda, qualsevol circumstància de plagi per part de l'alumnat pot suposar el suspens directe a l'assignatura, sense possibilitat de recórrer a la segona convocatòria. Finalment, se suggereix a l'alumnat consultar la planificació específica allotjada en l'espai virtual de l'assignatura. |