Educational guide Faculty of Education Sciences and Psychology |
english |
Health Psychology (2014) |
Subjects |
MASTER'S THESIS |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 | |||||||||||||||||||||||
Subject (*) | MASTER'S THESIS | Code | 11685301 | |||||||||||||||||||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||||||||||||||||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||||||||||||||||||
12 | Final master project | Second | AN |
|||||||||||||||||||||
Teaching | Modality by working group | Teaching language, timetables and exam dates | ||||||||||||||||||||||
Prerequisites | ||||||||||||||||||||||||
Department | Medicine and Surgery Psychology |
|||||||||||||||||||||||
Coordinator |
|
perejoan.ferrando@urv.cat josefa.canals@urv.cat jordi.miro@urv.cat margarita.torrente@urv.cat anna.huguet@urv.cat carmen.hernandez@urv.cat ester.sole@urv.cat aida.rovira@urv.cat elisabet.sanchez@urv.cat rafael.martinez@urv.cat joana.roige@urv.cat marialourdes.camprubi@urv.cat gerardodaniel.gallo@urv.cat lidia.argumosa@urv.cat ines.raigon@urv.cat |
||||||||||||||||||||||
Lecturers |
|
|||||||||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||||||||
General description and relevant information |
En termes generals, el Màster en Psicologia General Sanitària de la Universitat Rovira i Virgili pretén proporcionar els coneixements, habilitats i recursos que permetin l'exercici de la professió amb la qualitat tècnica i humana exigible, alhora que contribueix a la formació en investigació relacionada amb l'activitat clínica i assistencial primària del professional. És al voltant d'aquesta premissa sobre la qual es configura el Treball Final de Màster (TFM), i consisteix en la realització d'un treball individual, clínic i aplicat o de recerca, sobre les activitats específiques del psicòleg general sanitari. El TFM pot tenir dues orientacions, dirigit a la pràctica oa la investigació en salut. De manera específica, els objectius del TFM són: 1. Aprofundir i especialitzar-se en una àrea d'interès de les vinculades a la Psicologia general sanitària, per tal d'aplicar els coneixements i les habilitats adquirides en el màster. 2. Familiaritzar-se amb els procediments de la investigació: recerca documental (estat de la qüestió, hipòtesi), recollida de dades i anàlisi (quantitatiu o qualitatiu) i interpretació dels mateixos. 3. Redacció d'un informe clínic o d'investigació de nivell similar als informes de cas professionals o al d'un informe científic publicable en una revista, segons l'orientació del projecte. |
|||||||||||||||||||||||
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |