Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Dret Ambiental (2014) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ ADMINISTRATIVA AMBIENTAL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | INTERVENCIÓ ADMINISTRATIVA AMBIENTAL | Codi | 15675107 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
8 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Treballs |
|
L'alumnat ha de realitzar un treball de caràcter individual sobre un tema relacionat amb l'assignatura, seguint les directrius formals i de contingut subministrades pel/per la professor/a responsable de l'assignatura. En relació amb el tema escollit per a la realització del treball, s'ha d'informar prèviament el/la professor/a, que n'ha de donar la conformitat. Per facilitar l'elecció del tema, es proporcionarà un llistat de possibles temes a principi de curs, tenint en compte que aquest llistat no és vinculant i l'alumnat podrà proposar altres temes diferents, sempre que estiguin relacionats amb la temàtica de l'assignatura. No hi podrà haver dos alumnes que treballin el mateix tema. | 20% | ||||
Resolució de problemes, exercicis |
|
Anàlisi i resolució d'un cas pràctic relacionat amb l'assignatura. Encara que durant el curs es podran fer més supòsits pràctics, únicament se n'avaluarà un. Aquest supòsit pràctic es posarà amb antelació suficient a disposició de l'alumnat (al Moodle) perquè pugui treballar-lo. Aquest cas pràctic s'ha de lliurar per escrit a través del Moodle, a la data fixada pel/per la professor/a. No s'admetran lliuraments extemporànies. | 20% | ||||
Fòrums de debat |
|
Participació als fòrums de discussió del Moodle, sobre l'estat de la qüestió d'un tema determinat, a partir de les lectures obligatòries realitzades per l'alumnat. Es valorarà la participació als temes objecte de discussió i debat. | 10% | ||||
Presentacions / exposicions |
|
L'alumnat, a més de lliurar per escrit el treball individual que realitzi de l'assignatura, ha de fer una exposició oral del seu contingut. A aquests efectes, es poden utilitzar diferents eines. | 15% | ||||
Proves objectives de tipus test |
|
Durant la impartició de l'assignatura es realitzaran diversos qüestionaris que l'alumnat haurà de resoldre. Com a mínim, es farà un qüestionari per a cadascuna de les tres parts de l'assignatura. Aquests qüestionaris consistiran a respondre preguntes tipus test. | 35% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Amb carácter general, se seguirá un sistema d'avaluació continuada. L'alumnat serà avaluat a partir de la realització d'una sèrie d'activitats avaluatives, especificades a l'apartat anterior. En segona convocatòria, l'alumnat realitzarà aquelles activitats suspeses (és a dir, que hagin obtingut una nota inferior a 5). Així mateix, s'obriran de nou les activitats avaluatives, per tal que l'alumnat que no les hagi pogut lliurar en la data inicialment prevista, ho faci en el nou període establert. |