Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Grau en Administració i Direcció d'Empreses (2009) |
Assignatures |
MÀRQUETING INDUSTRIAL I DE SERVEIS |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | MÀRQUETING INDUSTRIAL I DE SERVEIS | Codi | 16214212 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
F. Robert Dwyer, John F. Tanner , Marketing industrial: conexión entre la estrategia, las relaciones y el aprendizaje, McGraw-Hill, 2007 Valerie Zeithaml, Mary Jo Bitner , Marketing de Servicios, McGraw-Hill, 2010 Prado, R. y Pascual, L., Marketing industrial y de servicios, ESIC, 2018 Fotiadis, T., Lindgreen, A., Siomkos, G., Öberg, C. & Folinas, D., Industrial Marketing, Sage, 2023 Mesonero, M. & Alcaide, J.C., Marketing Industrial, ESIC, 2012 |
Complementària | |