Educational guide Faculty of Business and Economics |
english |
Entrepreneurship and Innovation (2014) |
Subjects |
STRATEGY AND MARKETING FOR THE ENTREPRENEUR |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | STRATEGY AND MARKETING FOR THE ENTREPRENEUR | Code | 16655101 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Compulsory | First | 1Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A1 |
Analitzar l'entorn nacional i internacional per determinar idees innovadores de negoci. Desenvolupar una visió estratègica de l'empresa i dissenyar un pla de màrqueting integral per a un projecte d'innovació empresarial. Analitzar tècniques avançades per a la previsió de vendes. Adquirir les eines d'anàlisi, gestió i desenvolupament d'informació en la implantació d'una estratègia emprenedora. | |
A2 |
Entendre i valorar el paper de l'emprenedor en la societat moderna. Desenvolupar una visió estratègica de l'empresa i dissenyar un pla de màrqueting integral per a un projecte d'innovació empresarial. | |
A7 |
Analitzar l'entorn nacional i internacional per determinar idees innovadores de negoci. Desenvolupar una visió estratègica de l'empresa i dissenyar un pla de màrqueting integral per a un projecte d'innovació empresarial. Adquirir les eines d'anàlisi, gestió i desenvolupament d'informació en la implantació d'una estratègia emprenedora. | |
Type B | Code | Learning outcomes |
CT5 |
Students can produce a quality text, with no grammatical or spelling errors. They know how a text should be formally presented, and make appropriate and consistent use of formal and bibliographic conventions. Students can construct texts that are structured, clear, cohesive, varied and of the appropriate length, and transmit complex ideas. Students produce texts that are appropriate to the communicative situation, consistent and persuasive, and transmit complex ideas. Students can use non-verbal communication and the expressive resources of the voice to make a good oral presentation. Students can construct a discourse that is structured, clear, cohesive, rich and of the right length, and which can transmit complex ideas. Students can produce a discourse that is persuasive, consistent and precise, and which can communicate complex ideas. They can interact effectively with the audience. | |
Type C | Code | Learning outcomes |