Educational guide Faculty of Business and Economics |
english |
Business Management (2016) |
Subjects |
MARKETING STRATEGIES |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | MARKETING STRATEGIES | Code | 16665103 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
4.5 | Compulsory | First | 1Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A1 |
Reconèixer i analitzar la importància de l'estratègia de màrqueting per a l'assoliment dels objectius empresarials i conèixer els fonaments teòrics en què es basen aquestes estratègies. Analitzar les decisions estratègiques en l'àmbit de màrqueting preses per diferents empreses a través del mètode del cas. | |
A2 |
Analitzar les decisions estratègiques en l'àmbit de màrqueting preses per diferents empreses a través del mètode del cas. Exercitar la presa de decisions estratègiques en màrqueting a nivell individual i en equip, imaginant la realitat a través d'un simulador . | |
A4 |
Reconèixer i analitzar la importància de l'estratègia de màrqueting per a l'assoliment dels objectius empresarials i conèixer els fonaments teòrics en què es basen aquestes estratègies. | |
A5 |
Exercitar la presa de decisions estratègiques en màrqueting a nivell individual i en equip, imaginant la realitat a través d'un simulador . | |
Type B | Code | Learning outcomes |
CT4 |
Students understand the team’s objective and identify their own role in complex contexts. Students communicate and work with other teams to achieve joint objectives. Students are committed to the team’s objectives and encourage any changes or improvements that will help to achieve them. Students must trust in their own abilities, respect differences and use them to the benefit of the team. | |
Type C | Code | Learning outcomes |