Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Doble titulació de grau Administració i Direcció d'Empreses i Dret (2014) |
Assignatures |
HABILITATS DEL JURISTA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | HABILITATS DEL JURISTA | Codi | 16914004 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
DRET-CE2 |
Genèric | |
DRET-CE11 |
Genèric | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d’una manera eficaç | |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques Elaborar informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar informació | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes (comunicació oral) Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori (comunicació oral) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |