Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Assignatures |
DIRECCIÓ ESTRATÈGICA DE MÀRQUETING |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | DIRECCIÓ ESTRATÈGICA DE MÀRQUETING | Codi | 16914125 | |||||||||||||||
Ensenyament | Cicle | 1r | ||||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||||||||||||
6 | Obligatòria | Quart | 2Q |
|||||||||||||||
Impartició | Modalitat per grup d'activitat | Idioma d'impartició, horaris i dates d'examen | ||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Gestió d'Empreses |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | noemi.rabassa@urv.cat gustavo.cuadrado@urv.cat irene.suau@urv.cat joseignacio.sanchez@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
DESCRIPCIÓ GENERAL DE L'ASSIGNATURA El contingut de l'assignatura Direcció Estratègica de Màrqueting té per objectiu dotar d'eines i coneixement als responsables de la comercialització i promoció dels productes i serveis d'una empresa o entitat. Per aprendre a profunditzar en el coneixement de l'oferta de productes i serveis que existeixen en el mercat per satisfer les necessitats dels diferents segments de consumidors; decidir quina és l'estratègia de preus a fixar; quins mitjans de comunicació s'han d'utilitzar per a tenir visibilitat; i quina és la forma de distribució i vendes que s'utilitza per a arribar al consumidor final amb l'objectiu d'actuar de forma sostinguda i sostenible. |
|||||||||||||||||
Impartida per la FEE | ||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |