Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Doble titulació de grau Administració i Direcció d'Empreses i Dret (2014) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE GRAU I (G.D) |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE GRAU I (G.D) | Codi | 16914301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Treball fi de grau | Cinquè | 2Q |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
CE1 | Utilitzar principis jurídics i valors fonamentals com a instrument de treball en la interpretació de l’ordenament jurídic | |
CE2 | Identificar, interpretar i utilitzar les fonts jurídiques internes, europees, internacionals i comparades | |
CE3 | Assessorar, mitjançar, negociar i resoldre conflictes des d’una perspectiva jurídica | |
CE4 | Identificar qüestions jurídiques a partir d’un conjunt complex de fets no estructurats jurídicament | |
CE5 | Seleccionar informació no jurídica rellevant per utilitzar-la en un context jurídic | |
CE6 | Elaborar documents jurídics o amb rellevància jurídica complexos | |
CE7 | Ser conscient de la funció del dret com a sistema regulador de les relacions socials i econòmiques | |
CE9 | Conèixer en profunditat les principals institucions jurídiques públiques i privades, la seva gènesi i evolució històrica | |
CE10 | Utilitzar de manera precisa el dret aplicable, involucrant-se en els problemes d’actualitat | |
CE11 | Distingir entre el raonament jurídic i els arguments de naturalesa ètica, política, econòmica i social | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
CT1 | Utilitzar informació en llengua estrangera d’una manera eficaç. | |
CT2 | Gestionar la informació i el coneixement mitjançant l’ús eficient de les TIC | |
CT3 | Resoldre problemes de manera crítica, creativa i innovadora en el seu àmbit d’estudi | |
CT5 | Comunicar informació de manera clara i precisa a audiències diverses | |
CT6 | Identificar el procés d’aprenentatge i l’orientació acadèmica i professional | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |