Cada titulació té assignats un o diversos tutors interns que són
els que tutoritzen als estudiants durant la seva estada de
pràctiques. Per la seva banda, l'empresa o institució pública es
l'encarregada d'assignar la persona o persones que realitzaran les
funcions de tutor extern de l'alumne.
Pel que fa al procediment de selecció i assignació dels alumnes
per realitzar les pràctiques aquest es fa mitjançant l'acord entre
l'empresa i l'alumne. Generalment, tot i que de vegades l'alumne contacta directament amb una empresa, les empreses presenten les seves ofertes
d'estades en pràctiques i els alumnes interessats s'inscriuen a
les ofertes adjuntant el seu currículum. Un cop finalitzat el
període d'inscripció l'Oficina de Suport a la Direcció de l'Escola
fa arribar els currículums a l'empresa, que contacta amb els
estudiants per realitzar una entrevista de selecció. Un cop
l'empresa té seleccionat l'alumne acorden els termes de l'estada
en pràctiques i es formalitza el conveni en pràctiques. |