Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Grau en Infermeria (Campus Terres de l'Ebre) (2016) |
Assignatures |
INFERMERIA EN CUIDATGES CRÍTICS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | INFERMERIA EN CUIDATGES CRÍTICS | Codi | 18244116 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A5.3 |
Conèixer pautes nutricionals associades al problema de salut i recuperació al llarg del cicle vital Conèixer formes de cures que prevenen complicacions i afavoreixen la curació | |
A7 |
Conèixer maneres de donar suport a la recuperació i la salut en els processos d'adaptació, canvi i adquisició de noves habilitats superada la situació crítica Reconèixer les situacions que comporten risc vital Conèixer la fisiopatologia dels problemes de salut associats a situacions crítiques al llarg del cicle vital Reconèixer factors de risc associats a complicacions derivades de la situació crítica al llarg del cicle vital | |
A9 |
Reflexionar des de casos pràctics sobre l'ètica del tenir cura en situacions de risc de mort o de mort imminent Reconèixer les situacions que comporten risc vital Reconèixer factors de risc associats a complicacions derivades de la situació crítica al llarg del cicle vital | |
A14 |
Prendre consciència de la necessitat d'humanització d'entorns tecnològics des de la perspectiva de la persona, gènere i la diversitat multicultural Explorar l'estrès i l'afrontament en escenaris i situacions crítiques de salut Reconèixer les situacions que comporten risc vital Conèixer formes de cures que prevenen complicacions i afavoreixen la curació | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
RA1. Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital. RA2. Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença. RA3. Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques. RA4. Elaborar informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. RA5. Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar informació. | |
CT7 |
RA2. Identificar els principals problemes ambientals. RA3. Reconèixer i reflexionar sobre les necessitats i problemàtiques socials, i implicar-se en la millora de la comunitat. RA4. Reconèixer els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostrar capacitat crítica i de diàleg, i fer un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |