Guia docent Facultat d'Infermeria |
català |
Investigació en Ciències de la Infermeria (2012) - Virtual |
Assignatures |
GESTIÓ I CANVI |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | GESTIÓ I CANVI | Codi | 18615204 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer | 2Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Aplicar models de gestió innovadors que afrontin eficaçment les noves necessitats del sistema de salut | AC6 AC11 |
||
Identificar i aplicar les habilitats necessàries per a construir relacions humanes positives en el treball multidisciplinar del cuidatge | AC9 |
||
Liderar la gestió de cuidatges en el procés assistencial | AC11 |
||
Conèixer i aplicar els instruments oportuns per a millorar l'organització del treball i la gestió dels recursos | AC13 |
||
RA1. Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. (Comprensió) RA2.Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts iper identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. (Anàlisi) RA3.Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. (Creativitat) RA4.Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. (Innovació) RA5.Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores. (Avaluació) | BC3 |
||
RA1. Aprofundir en l’autoconeixement professional. (Autoconeixement) RA2. Desenvolupar l’actitud professional. (Actitud professional) RA3. Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat. (Entorn) RA4. Dissenyar itineraris professionals específics. (Itineraris) | BC6 |