Guia docent Facultat d'Enologia |
català |
Begudes Fermentades (2014) |
Assignatures |
AVENÇOS CIENTÍFICS EN LLEVATS VÍNICS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | AVENÇOS CIENTÍFICS EN LLEVATS VÍNICS | Codi | 19625204 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Distingir les vies metabòliques de producció de metabòlits primaris, secundaris i aromes del vi. Familiaritzar al alumnat amb la investigació enològica actual. Analitzar resultats d'investigació, i ser capaç de treure conclusions. Reforçar el raonament crític cap a les solucions proposades per el sector de l'enologia per a millorar el desenvolupament de la fermentació i/o peroducte final. | |
A3 |
Reforçar el raonament crític cap a les solucions proposades per el sector de l'enologia per a millorar el desenvolupament de la fermentació i/o producte final. Analitzar resultats d'investigació, i ser capaç de treure conclusions. Familiaritzar a l'alumnat amb la investigació enològica actual. Comprendre el paper que fa el llevat en la fermentació alcohòlica i relacionar-lo amb els possibles problemes que poden sorgir a lo llarg del procès. | |
A9 |
Aplicar els coneixements adquirits a la comprensió d'articles científics (en anglès) sobre la temàtica d'estudi, per després resumir-los i debatir-los amb els professors i altres alumnes. Familiaritzar al alumnat amb la investigació enològica actual. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. (Qualitat) Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs) Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Eficàcia) Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. (Comunicació no verbal i ús de la veu) Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. (Construcció del discurs) Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. (Eficàcia) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |