Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau en Enginyeria Mecànica (2010) |
Assignatures |
MÈTODES ESTADÍSTICS DE L'ENGINYERIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | MÈTODES ESTADÍSTICS DE L'ENGINYERIA | Codi | 20224008 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Segon | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Aplica correctament els principis matemàtics que puguin plantejar-se en l’enginyeria, àlgebra lineal, geometria, geometria diferencial, càlcul diferencial i integral, equacions diferencials i en derivades parcials, mètodes numèrics, algorítmica numèrica, estadística i optimització. | |
A1.2 |
Coneix les tècniques de disseny d'experiments i anàlisis multivariant | |
A3.1 |
Adquireix la capacitat d’utilització de les eines matemàtiques bàsiques en el modelat i resolució de situacions relacionades amb l’enginyeria. Les tècniques estudiades son les relacionades amb l’àlgebra lineal i l’anàlisi univariant i multivariant. Coneix els mecanismes estadísticament correctes per a un anàlisis eficient de dades: interpretació i presa de decisions sobre els valors de paràmetres físics o químics. Coneix els mètodes més freqüents d’optimització i saber utilitzar-los en la resolució de problemes de l’àmbit de l’enginyeria | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B4.1 |
Desenvolupa estrategies pròpies de resoldre problemes i trobar solucions. Es capaç d’integrar paradigmes d’altres disciplines. | |
B4.4 |
Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura. Fa aportacions significatives o certes innovacions. Transfereix l’aprenentatge de casos i exercicis de l’aula a situacions reals d’altres àmbits. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |