Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Ambiental i Sostenibilitat Energètica/Environmental Eng. (2016) |
Assignatures |
DISSENY ECOEFICIENT DE PROCESSOS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | DISSENY ECOEFICIENT DE PROCESSOS | Codi | 20735112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.4 |
Coneix i domina el disseny de processos industrials en l'àmbit de la indústria química i afí, mitjançant l'ús d'eines de suport a la presa de decisions (bases de dades ambientals i simuladors de procés). | |
A2.1 |
Proposa tecnologies respectuoses amb el medi ambient en el disseny de processos industrials. | |
A2.2 |
Domina el disseny de processos industrials considerant aspectes d'estalvi energètic. | |
A2.3 |
Desenvolupa adequadament tot un seguit de competències específiques i transversals en un projecte integrador. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2.1 |
Proposa al grup metes ambicioses i clarament definides. Identifica i explica els comportaments clau per aprofitar el màxim potencial de les persones de l'organització. | |
B2.2 |
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels rols dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat. Fomenta que tots els membres es comprometen amb la gestió i funcionament de l'equip. Valora i jerarquitza les necessitats i recursos en un context real d'intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte. Concreta els objectius a llarg termini en objectius operatius. Desenvolupa estratègies per involucrar a l'equip en la consecució dels objectius. Recorda i explica els principals models de lideratge transformacional basats en comportaments. Defineix els conceptes de visió, missió i valors. Identifica i explica els comportaments clau per influenciar positivament als grups d'interès externs. Identifica i explica els comportaments clau per impulsar la millora contínua i la innovació en l'organització. | |
B2.3 |
Estableix les estratègies perquè cada membre de l'equip desenvolupi al màxim les seves competències. Crea plans de desenvolupament personal efectius. | |
B2.4 |
Integra coneixements de diferents assignatures impartides en el màster en la realització d'un projecte integrat. Identifica i explica els comportaments clau que sustenten la competència de 'Integritat'. Determina i descriu els elements que constitueixen un sistema de gestió excel·lent. Identifica i diferencia les funcions del lideratge i del management. Defineix el lideratge transformacional i el compara amb el tipus de lideratge propugnat pels models d'excel·lència organitzacional. | |
B3.1 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències. Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Accepta i compleix les normes del grup. Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits. Té en compte els punts de vista dels altres i retroalimenta de forma constructiva. Coneix i comprèn tots els diferents apartats del projecte. Col·labora activament amb els membres de l'equip en la consecució dels objectius del projecte. | |
B3.2 |
Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen en l'equip. | |
B4.1 |
Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació. Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge. | |
B5.2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a criteris objectius. Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges. Elabora una estratègia per a resoldre el problema. Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |