2008_09
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Educació Social (1999)
 Assignatures
  PROGRAMES D´ANIMACIÓ SOCIOCULTURAL
   Avaluació
  Descripció Pes
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Es valorarà la qualitat dels arguments, la capacitat de raonament i la qualitat del discurs escrit. 10%
Metodologies integrades Es valorarà l´assistència i participació de l´alumne en cadascuna de les sessions de PBL.
Es valorarà la qualitat del treball teòric presentat un cop acabat l´exercici, a partir dels següents aspectes: a) qualitat del discurs, b) utilització del vocabulari específic, c) encert en la definició del problema i en l´assoliment dels objectius d´aprenentatge formulats, i d) fonts documentals utilitzades
20%
Treballs Es valorarà la coherència interna de la planificació presentada i el grau d´adequació a la situació hipotètica de partida. 20%
Presentacions / exposicions Es valorarà la qualitat del contingut de les exposicions, l´actualitat de les fonts documentals utilitzades i el domini de les TIC 10%
Proves objectives de preguntes curtes Es valorarà el domini dels continguts teòrics de l´assignatura, especialment la precisió conceptual i el domini del vocabulari específic de l´ASC. 20%
Proves de Desenvolupament Es valorarà l´originalitat en el desenvolupament del tema, la qualitat del discurs escrit i la capacitat de relacionar temes. 20%
 
Altres comentaris i segona convocatòria