Educació Social (1999) |
Assignatures |
ANTROPOLOGIA DE L´EDUCACIÓ |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | ANTROPOLOGIA DE L´EDUCACIÓ | Codi | 11081101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Obligatòria | Primer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Resolució de problemes, exercicis | |||
Estudis previs | |||
Resolució de problemes, exercicis | |||
Debats | |||
Seminaris | |||
Treballs | |||
Proves de Desenvolupament | |||
Proves pràctiques | |||
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Totes les activitats descrites anteriorment tenen repercussió en l'avaluació. El professor tindrà evidències molt diversificades, la majoria d'elles escrites, sobre el treball i el progrés de l'alumne, recollides totes elles en el portafoli de l'alumne. Aquestes evidències les anirà registrant, alhora que valorarà la seva qualitat. Hi haurà aspectes de l'assignatura, els més vinculats a les competències del “Saber”, que el professor podrà valorar mitjançant algun tipus de prova (sigui una prova de desenvolupament, de preguntes curtes, objectiva o oral). |