Educació Social (1999) |
Assignatures |
NOVES MANERES D´INTERVENCIÓ EN LA DELINQÜÈNCIA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | NOVES MANERES D´INTERVENCIÓ EN LA DELINQÜÈNCIA | Codi | 11081202 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Es valorà la capacitat de prendre decisions i l´originalitat de les solucions proposades. | 40% | |
Treballs | Es valorà la qualitat del discurs, la capacitat d´argumentació, el domini del vocabulari especific i la presentació formal del treball. | 20% | |
Proves objectives de preguntes curtes | Es valorarà el domini dels continguts teòrics de l´assignatura. | 40% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Totes les activitats descrites anteriorment tenen repercussió en l'avaluació. El professor tindrà evidències molt diversificades, la majoria d'elles escrites, sobre el treball i el progrés de l'alumne, recollides totes elles en el portafoli de l'alumne. Aquestes evidències les anirà registrant, alhora que valorarà la seva qualitat. Hi haurà aspectes de l'assignatura, els més vinculats a les competències del “Saber”, que el professor podrà valorar mitjançant algun tipus de prova. |