2006_07
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Educació Social (1999)
 Assignatures
  NOVES MANERES D´INTERVENCIÓ EN LA DELINQÜÈNCIA
   Avaluació
  Descripció Pes
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Es valorà la capacitat de prendre decisions i l´originalitat de les solucions proposades. 40%
Treballs Es valorà la qualitat del discurs, la capacitat d´argumentació, el domini del vocabulari especific i la presentació formal del treball. 20%
Proves objectives de preguntes curtes Es valorarà el domini dels continguts teòrics de l´assignatura. 40%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Totes les activitats descrites anteriorment tenen repercussió en l'avaluació. El professor tindrà evidències molt diversificades, la majoria d'elles escrites, sobre el treball i el progrés de l'alumne, recollides totes elles en el portafoli de l'alumne. Aquestes evidències les anirà registrant, alhora que valorarà la seva qualitat. Hi haurà aspectes de l'assignatura, els més vinculats a les competències del “Saber”, que el professor podrà valorar mitjançant algun tipus de prova.