2009_10
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Mestre Especialitat en Educació Física (1997)
 Assignatures
  APRENENTATGE DE PROCEDIMENTS
   Avaluació
  Descripció Pes
Debats Qualitat de les aportacions i fonts de documentació consultada 5%
Presentacions / exposicions Qualitat de les presentacions, tant pel que fa al contingut com la forma. 10%
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Qualitat en la capacitat de relacionar teria i pràctica. 10%
Pràctiques de camp/sortides Implicació en la proposta de treball, autoregulació de l'aprenentatge i treball cooperatiu.
Rellevància conceptual i teòrica, pertinencia i coherència en la resolució de l'activitat.
20%
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària Implicació en la proposta de treball, autoregulació de l'aprenentatge i treball cooperatiu.
Rellevància conceptual i teòrica, pertinencia i coherència en la resolució dels casos.
20%
Fòrums de discussió Qualitat de les aportacions i fonts de documentació consultades. 5%
Proves objectives de preguntes curtes Proves d'aprenentatge referides a continguts treballats a classe o referenciats en documents i materials de treball. 30%
Altres

- Portafoli de grup que recull les activitats d'avaluació, directament relacionades amb els continguts dels mòduls - Proves d'aprenentatge referides a continguts treballats a classe o referenciats en documents i materials de treball.

Portafoli(60%)
Mòdul I (20%), Mòdul II (20%), Mòdul III (20%)

Proves aprenentatge(30%)

 
Altres comentaris i segona convocatòria

Els estudiants que, per les raons que sigui, no segueixin l'avaluació continuada seran examinats al final del quadrimestre de tots els continguts de l'assignatura, estudiats a partir de les fonts d'informació que s'especifiquen en cada mòdul.

La segona convocatòria consistirà en l'avaluació del portafoli i una prova escrita .