Codi |
|
A57 |
Assumir la necessitat del desenvolupament professional continuat, mitjançant l’avaluació de la pròpia pràctica. |
A59 |
Col•laborar amb els diferents sectors de la comunitat educativa i de l'entorn. |
A61 |
Realitzar activitats educatives de suport als alumnes en el marc d'una educació inclusiva. |
A63 |
Promoure l'aprenentatge autònom dels alumnes, prenent com a referència els objectius i continguts del nivell educatiu corresponent, desenvolupant estratègies que evitin l'exclusió i la discriminació. |
A65 |
Conèixer els fonaments i desenvolupament de la didàctica i la pedagogia musical i realitzar adaptacions per permetre que els nens gaudeixin de la música i del seu ús com a mitjà d'expressió |
A66 |
Conèixer els principis de neurofisiologia sobre estimulació i percepció sonora, semíotica i simbolització en llenguatges musicals |
A67 |
Conèixer els fonaments del llenguatge musical, tècnica instrumental i vocal, harmonia, rítmica i dansa |
A68 |
Conèixer la dimensió musical de les àrees de coneixement: derivacions de l'acústica en educació musical |
B1 |
Aprendre a aprendre. |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu. |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa. |
B5 |
Treballar de forma col•laborativa. |
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC. |