Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Mestre Especialitat en Educació Primària (1997) |
Assignatures |
PRÀCTICUM II |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | PRÀCTICUM II | Codi | 11131017 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | |||||||||||
28.5 | 0 | 28.5 | Troncal | Tercer | Primer |
|||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | Veure grups activitat | |||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Bioquímica i Biotecnologia Enginyeria Informàtica i Matemàtiques Pedagogia Psicologia |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | luis.marques@urv.cat marialuisa.girondo@urv.cat carmen.conde@urv.cat montserrat.desantisteban@urv.cat agusti.salvat@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant | -Conèixer el context real en el qual es desenvolupa l’activitat professional. -Aprendre i desenvolupar habilitats i estratègies pràctiques adequades a l’àmbit professional. -Tenir contacte amb professionals i conèixer situacions, experiències, treball, activitats, etc., relacionades amb la tasca professional. -Aplicar i practicar, de forma guiada i orientada, els coneixements i destreses apreses en l'aula. -Unir experiència i reflexió, aprenentatge teòric i pràctic, sabers acadèmic i aprenentatge per experiència. -Conèixer-se a si mateix en una situació real de pràctica professional, conèixer les dificultats i capacitats d’un mateix, així com els aspectes en els quals pot destacar i aquells que hauria de millorar. -Comprendre la complexitat de les situacions educatives i la necessitat d'un aprenentatge continu per a poder afrontar aquest futur professional. -Desenvolupar la capacitat de treball en equip i de coordinació amb altres professionals. -Aprendre a afrontar situacions de tensió i desenvolupar habilitats de resolució de conflictes de forma educativa. -Comprendre el que significa ser un bon professional de l'educació i la càrrega ètica d'autoexigència i responsabilitat que implica treballar en el món educatiu. | |||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |