Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Mestre Especialitat en Educació Primària (1997) |
Assignatures |
PRÀCTICUM II |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | PRÀCTICUM II | Codi | 11131017 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
28.5 | 0 | 28.5 | Troncal | Tercer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
SEVILLANO GARCÍA (2005): Estrategia innovadoras para una enseñanza de calidad. Ed. Pearson. Madrid
MORENO, C (Coord) (2005): La práctica del asesoramiento educativo a examen. Ed. Graó. Barcelona
FERNÁNDEZ CONDE (2004): La enseñanza de la cultura en la clase. Ed. Arco Libros. Madrid
VILLAR ANGULO, LM (1999): Construcción y análisis de procesos de enseñanza, teoría e investigación. Ed. OIKOS-TAU. Vilassar de Mar.
SARRAMONA Y LÓPEZ (Coord) (1999): Formació i actualització de la funció docent. Ed. UOC. Barcelona.
SANTIBÁÑEZ GRUBER, R (1998): Practicum d’educación. Materiales de trabajo. Ed. Universidad de Deusto. Bilbao.
GIOVANNINI, A (1996): Profesor en acción. Ed. Edelsa. Madrid.
PÉREZ PÉREZ, R (1994): El currículum y sus componentes. Hacia un modelo integrador. Ed. OIKOS-TAU. Barcelona.
RUIZ OLABUÉNAGA, JI (1996): Metodología de la investigación cualitativa. Universidad de Deusto. Bilbao |
|
Complementària | |