2007_08
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Mestre Especialitat en Educació Primària (1997)
 Assignatures
  EL MEDI NATURAL I LA SEVA DIDÀCTICA
   Competències
Codi  
A2 Dissenyar i desenvolupar projectes educatius i unitats de programació que permetin adaptar el currículum al context sociocultural.
A11 Conèixer i entendre els continguts propis de les ciències experimentals a Primària, actitudinals, conceptuals i procedimentals i com s'han d'integrar per a l'aprenentatge dels alumnes.
A12 Conèixer els elements de la didàctica de les ciències experimentals i els diferents enfocaments didàctics.
A13 Conèixer les característiques de les dificultats principals en l'ensenyament-aprenentatge de les ciències experimentals, als coneixements previs i la seva influència en l'aprenentatge
A38 Conèixer l'avaluació dels plans de treball individualitzats, introduint ajustaments progressius en els objectius de la intervenció, en l'adequació dels mètodes, les pautes a seguir.
A39 Conèixer les ajudes tecnològiques per millorar les condicions d'aprenentatge i la qualitat de vida.
A41 Ser capaç de desenvolupar en els alumnes hàbits d'autonomia personal i el respecte a les normes de convivència.
A42 Ser capaç de promoure els comportaments respectuosos amb el medi natural, social i cultural.
A44 Planificar les activitats educatives en funció de la progressiva cohesió i integració del grup classe.
A48 Ser capaç de crear, seleccionar i avaluar materials curriculars destinats a promoure un aprenentatge significatiu.
A49 Ser capaç de dissenyar, desenvolupar i avaluar activitats i materials que fomentin la creativitat de l’alumne
A50 Ser capaç de dissenyar i desenvolupar activitats d’avaluació dels coneixements i habilitats dels alumnes
A58 Gestionar els conflictes i resoldre'ls.
A66 Conèixer la diversitat de recursos didàctics concrets, tant a l'aula com externs, per a l'ensenyament-aprenentatge de les ciències i als criteris per decidir com i quan utilitzar-los i adaptar-los a la diversitat dels alumnes i situacions
B1 Aprendre a aprendre.
B2 Resoldre problemes de forma efectiva.
B3 Aplicar pensament crític, lògic i creatiu.
B5 Treballar de forma col•laborativa.
B8 Sensibilitzar-se pels temes vinculats amb el medi ambient.
B9 Tenir capacitat d'anàlisi i sintesi
B11 Comprometre's en potenciar el rendiment acadèmic dels alumnes i els seus progressos escolars en el marc d'una educació integral
B13 Tenir capacitat d'organització i planificació
B14 Ser capaç de prendre decisions
C2 Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC.
C3 Desenvolupar la vida personal professional tenint una perspectiva àmplia i global del món.
C5 Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia