Mestre Especialitat en Llengua Estrangera (1997) |
Assignatures |
PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | PSICOLOGIA DE L'EDUCACIÓ | Codi | 11141014 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Segon | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
ALONSO,J, Motivar para el aprendizaje, Edebé, Barcelona 1997 AUSUBEL, DP, Adquisición y retención del conocimiento. Una perspectiva cognitiva., Paidós, Barcelona 2002 COLL, C i alt, El constructivismo en el aula, Graó, Barcelona 1993 COLL,C, PALACIOS,J, MACHESI,A., Desarollo psicològico y educación. 2.Psicología de la educación escolar, Alianza editorial 2a edició, Barcelona 2005 MAYER, R.E, Psicologia de la Educación. Enseñar parea un aprendizaje significativo., Prentice Hall, Madrid 2004 |
Complementària | |
Es presentarà en cada un dels blocs que es treballin durant el curs, al servei de fotocòpies o a través del Moodle. |