Bloc 1. Organització i Gestió de Centres Educatius (I)
1. Fonaments organitzatius de les institucions educatives
-
ACKOFF, R. (1993): Las fábulas antiburocráticas de Ackoff. Reflexiones irreverentes. Granica . Barcelona.
-
AGUAYO,R.(1993): El método Diming.Vergara. Buenos Aires.
-
ANTUNEZ,S. Et.al. (1994): Del projecte educatiu a la programació d’aula. El què, el quan i el com dels instruments de la planificació didàctica. Graó. Barcelona.
-
BECKER, J. Et al.(1998): Un currículum abierto, flexible, creativo y divertido. Para 3-6 años. Narcea.Madrid
-
BORBONES, C. (1987): La administración científica y su reflejo en el mundo de la educación. Universitas Tarraconensis.Volum VIII (1) Tarragona.
-
BUSQUETS,L. (1996) (Coord): Organització del centre escolar.Universitat oberta de Catalunya. Barcelona
-
CARDONA,J. (1994) (coord):Metodología innovadora para la evaluación de centros escolares. Sanz y Torres.Madrid
-
CERMEÑO, F. CONZALEZ, J.A. y GUINEA,F. (1995): Elaboración del proyecto educativo de centro: educación secundaria. Guía y ejemplificación. Escuela española
2. Àmbits d’aplicació
3. El factor humà i la participació
|