2006_07
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Psicologia (2002)
 Assignatures
  APRENENTATGE I CONDICIONAMENT
DADES IDENTIFICATIVES 2006_07
Assignatura APRENENTATGE I CONDICIONAMENT Codi 11161101
Ensenyament
Psicologia (2002)
Cicle 1er
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període
4.5 3 1.5 Obligatòria Segon Segon
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Psicologia
Coordinador/a
FERRE ROMEU, MARIA DEL PILAR
Adreça electrònica javier.borge@urv.cat
mariadelpilar.ferre@urv.cat
Professors/es
BORGE HOLTHOEFER, JAVIER
FERRE ROMEU, MARIA DEL PILAR
Web
Descripció general i informació rellevant Que els alumnes coneguin les diferents orientacions teòriques des de les que s’ha estudiat l’aprenentatge, i que aprofundeixin en l’orientació conductual. Que els alumnes coneguin la terminologia, procediments, processos, mecanismes, fenòmens, paràmetres i lleis del condicionament clàssic i instrumental. Que els alumnes s’entrenin en els procediments usats en la investigació sobre aprenentatge, mitjançant la realització de pràctiques i experiments. Que els alumnes s’assabentin dels resultats més rellevants obtinguts sobre l’aprenentatge des de l’orientació conductual. Que els alumnes coneguin les línies d’investigació actual en l’ámbit de l’aprenentatge. Que desenvolupin un pensament crític respecte als procediments i resultats obtinguts en l’àmbit de l’aprenentatge.