Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicologia (2002) |
Assignatures |
APRENENTATGE I CONDICIONAMENT |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | APRENENTATGE I CONDICIONAMENT | Codi | 11161101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Obligatòria | Segon | Segon |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Bàsica |
Schunk, D.H., Teorías del aprendizaje, Prentice Hall, 1997 Froufe, M., Aprendizaje asociativo. Principios y aplicaciones, Thomson, 2004 Pearce, J.M., Aprendizaje y cognición, Ariel, 1998 Maldonado, A., Aprendizaje, cognición y comportamiento humano, Biblioteca Nueva, 2002 Klein, S.B., Aprendizaje: principios y aplicaciones, McGraw-Hill, 1994 Tarpy, R., Aprendizaje: teoría e investigación contemporáneas, McGraw-Hill, 1999 Domjan, M., Principios de aprendizaje y conducta, Thomson, 2003 Blasco, Borràs, Edo i Grau, Bases per a l'estudi del condicionament i de l'aprenentatge, Servei de Publicacions de la UAB, 2004 |
Complementària |
Ormrod, J., Aprendizaje humano, Prentice Hall, 2005 Puente, A., Cognición y aprendizaje, Pirámide, 1998 Pellón, R. y Huidobro, A., Inteligencia y aprendizaje, Ariel, 2004 Cándido, A., Introducción a la psicología del aprendizaje asociativo, Biblioteca Nueva, 2000 Vila, J., Nieto, J. y Rosas, J.M., Investigación contemporánea en aprendizaje asociativo, Del Lunar, 2003 Pozo, J.I., Teorías cognitivas del aprendizaje, Morata, 1994 |