Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicologia (2002) |
Assignatures |
TEORIES I SISTEMES CONTEMPORANIS EN PSICOLOGIA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | TEORIES I SISTEMES CONTEMPORANIS EN PSICOLOGIA | Codi | 11161108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Obligatòria | Tercer | Segon |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Bàsica | |
Carpintero, H. (1996). Historia de las ideas psicológicas. Madrid: Pirámide Chomsky, N. (1998). Una aproximación naturalista a la mente y el lenguaje. Barcelona: Prensa Ibérica. Fodor, J.A. (1985). El lenguaje del pensamiento. Madrid: Alianza Fodor, J.A. (1986). La modularidad de la mente. Madrid: Morata. García-Albea, J.E. (1993). Mente y conducta. Madrid: Trotta. García-Albea, J.E. (1997). Inteligencia y arquitectura mental. Revista de Psicología General y Aplicada, vol. 50. págs. 5-25. Gardner, H. (1987). La nueva ciencia de la mente. Barcelona: Paidós. Johnson-Laird, P. (1990). El ordenador y la mente. Buenos Aires: Paidós. Khalfa, J., de. (1992) ¿Qué es la inteligencia? Madrid: Alianza. Kuhn, T. (1980). La estructura de las revoluciones científicas. México: F.C.E. Pinker, S. (2001). Cómo funciona la mente. Barcelona: Destino. Riviére, A. (1991). Objetos con mente. Madrid: Aliaza. Rumelhart, D. y McClelland, J. (1992). Introducción al procesamiento distribuido en paralelo. Madrid: Alianza. Sternberg, R. y Detterman, D.K., eds. (1988). ¿Qué es la inteligencia?. Madrid: Pirámide. |
|
Complementària | |