Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicologia (2002) |
Assignatures |
COGNICIÓ I CONFLICTES INTERPERSONALS |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | COGNICIÓ I CONFLICTES INTERPERSONALS | Codi | 11161204 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 3r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació de l'assignatura. Indagar la motivació dels estudiants i descobrir què esperen assolir de l'assignatura. Conèixer els coneixements previs de l'alumnat en relació als continguts abans d'iniciar l'aprenentatge |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura amb interacció entre teoria i pràctica |
Esdeveniments científics i/o divulgatius | Xerrades i/o aportacions d'esdeveniments científics i/o divulgatius, d'experiències en el camp psico-pedagógic i de la societat en general, per aprofundir en el coneixement de la matèria |
Debats | Debats de problemes actuals relacionats amb la temàtica de l'assignatura |
Pràctiques de camp/sortides | Aplicació dels continguts teòrics a la realitat psico-pedagògica i/o social |
Treballs | Lectura individual dels documents i material audio visual. Anàlisis - discussió en grup i posada en comú amb el grup classe. |