Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicologia (2002) |
Assignatures |
AVALUACIÓ CLÍNICA |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | AVALUACIÓ CLÍNICA | Codi | 11161215 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 3r | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | |||||||||||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Primer |
||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | Veure grups activitat | |||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Psicologia |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | nuria.vazquezo@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant | 1.- Aprofundir en els coneixements teorico-pràctics per tal de realitzar un acurat procés d’avaluació clínica d’adults, aplicant la integració dels coneixements apressos en diverses assignatures de la llicenciatura. 2.- Conèixer els instruments i les tècniques d’avaluació més freqüentment utilitzats a l’avaluació clínica. 3.- Adquirir les destreses per elaborar un informe clínic estructurat que descrigui a la persona avaluada, el seu estat, evolució i pronòstic. 4.- Conèixer el psicodiagnòstic de Rorschach, la seva administració i codificació. | |||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |