Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicologia (2002) |
Assignatures |
DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ | Codi | 11162256 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 3r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Seleccionar de manera adequada els instruments diagnòstics | A8 |
B2 B15 B19 |
|
Conèixer l'entrevista en el diagnòstic segons els elements personals | A8 A12 |
B7 |
|
Saber fer una devolució en funció de qui sigui el destinatari | A8 A17 |
||
Realitzar i interpretar correctament una anamnesis | A8 A11 A15 |
B2 B7 |
|
Corregir i interpretar correctament les difernets proves aplicades | A8 A14 A15 A17 |
B2 B3 B4 |
|
Comprendre significativament el concepte de diagnòstic en educació i els seus pressupostos teòrics. | A8 |
||
Diferenciar els subjectes i els sistemes implicats en el diagnòstic psicopedagògic. | A8 A15 |
||
Entendre el diagnòstic en educació com un procés. | A8 A14 A15 |