Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicologia (2002) |
Assignatures |
DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ | Codi | 11162256 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 3r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes. presentació de l'assignatura. Coneixements previs de l'alumnat a l'inici de cada bloc. |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura |
Presentacions / exposicions | Presentació a classe d'activitats individuals o de grup |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Activitats a resoldre de forma individual o en grup sobre els continguts del temari, debats a classe, etc. |
Treballs | Elaboració del portafoli i d'un diagnòstic educatiu |