Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicologia (2002) |
Assignatures |
TÈCNIQUES COGNITIVOCONDUCTUALS |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | TÈCNIQUES COGNITIVOCONDUCTUALS | Codi | 11162257 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 3r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Introducció de l'assignatura. Presentació dels continguts i dels objectius. Relació d'aquesta programació amb la formació del psicòleg. |
Debats | Anàlisi i discussió d'una qüestió debatible relacionada amb els contiguts de l'assignatura; és una activitat a fer de forma individual |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària | Donar resposta als casos pràctics plantejats en el decurs de l'assignatura |
Estudis previs | Activitat de l'alumne, individual o en grup, necessària per a l'adquisició i assimilació dels continguts de l'assignatura |