Codi |
|
A1 |
Els diferents enfocaments i tradicions teòriques que han contribuït al desenvolupament històric de la psicologia, com també la seva influència en la producció del coneixement i en la pràctica professional, per tal de promoure la qualitat de vida de les persones i la societat. |
A4 |
La naturalesa de les diferències individuals. |
A7 |
Els diferents principis i teories que expliquen el comportament normal i anormal o patològic. |
A13 |
Els diversos camps d’aplicació de la psicologia, i els coneixements necessaris per incidir-hi i per promoure la qualitat de vida en els individus, grups i organitzacions en els diferents contextos: l’escolar, clínic i de la salut, el del treball i organitzacions, i el comunitari. |
A14 |
Definir els objectius i les metes del servei que es prestarà. (Detectar necessitats) |
A16 |
Identificar i preparar intervencions que siguin adequades per assolir les metes establertes. (Intervenció, mediació i tractament) |
A17 |
Proporcionar informació als usuaris, tenint en compte el tipus de destinatari. (Comunicació professional) |
A18 |
Difondre el coneixement derivat dels resultats de la recerca, les revisions teòriques i de productes i serveis generats. (Difusió del coneixement psicològic) |
B1 |
Aprendre a aprendre |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa |
B5 |
Treballar de forma col·laborativa |
B6 |
Comprometre-se amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional |
B9 |
Planificació i organització |
B12 |
Presa de desicions |
B13 |
Capacitat innovadora, emprenedora i d'adaptació a les noves situacions |
B14 |
Pensament crític i creatiu, amb capacitat d’indagar i d’adoptar un enfocament científic i ètic en els diferents àmbits de la professió. |
B15 |
Aplicació crítica i reflexiva dels seus coneixements, habilitats i valors en els diferents llocs de treball que ocupi. |
B16 |
Realització de judicis i valoracions crítiques argumentades en el procés de presa de decisions durant l’exercici de la seva responsabilitat. |
B18 |
Que pot considerar diferents perspectives sobre els temes o problemes que treballi, avaluar-los de manera crítica, fonamentar les conclusions i prendre decisions. |
B19 |
Acceptació, integració i elaboració de les crítiques sobre la seva actuació professional. |
B20 |
Respecte per les normes socials, organitzacionals i ètiques dins les activitats relacionades amb la professió. |
B21 |
Comprensió de les limitacions de la perspectiva d’anàlisi psicològica del comportament humà i capacitat per incorporar-hi aportacions conceptuals i tècniques d’anàlisi pròpies d’altres disciplines. |
B22 |
Flexibilitat, respecte i discreció en l’ús de les dades que afecten les persones, grups o organitzacions. |
B24 |
Que pot interpretar el contingut i l’abast de la informació rebuda o demanada, oralment o per escrit, i el tractament que cal donar-hi segons la naturalesa del fet que es tracti. |
B25 |
Que respecta i fa respectar el codi deontològic i actua de manera ètica en les activitats relacionades amb la seva actuació professional. |
B26 |
Integrar els coneixements i avenços de la psicologia en la seva actuació professional. |
B28 |
Gestionar la seva formació professional i personal al llarg de la vida. |