Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicologia (2002) |
Assignatures |
DEONTOLOGIA PROFESSIONAL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | DEONTOLOGIA PROFESSIONAL | Codi | 11162261 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 3r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Tècnica del dilema | Participació activa oral o escrita de l'alumne | 5% | |
Treballs | Presentació de 3 o 4 memòries de les diferents activitats pràctiques de classe que inclou entre d'altres: - la lectura obligatòria de les novel•les: Los renglones torcidos de Dios de Torcuato Luca de Tena. Ed Planeta El desorden de tu nombre de Juan José Millás. Ed Destino - l’elaboració d’un rol playing a partir del plantejament d’un dilema ètic de qualsevol dels temes tractats a l'assignatura |
40% | |
Fòrums de discussió | Inici i participació de temàtiques d'actualitat relacionades amb diferents aspectes ètics | 5% | |
Proves objectives de preguntes curtes |
Examen teòric-pràctic de resposta mitja-curta de tots els aspectes treballats al llarg del curs |
50% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
La 2a convocatòria es valorara de la mateixa manera que la 1a: Examen teòric-pràctic de resposta mitja-curta de tots els aspectes treballats al llarg del curs 50% Presenació memòries treballs 40% Participació oral i escrita de l'alumne a classe, forums i atenció alumne 10% |