2010_11
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau de Psicologia (2009)
 Assignatures
  HISTÒRIA DE LA PSICOLOGIA
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Conèixer quins són els problemes clau en els quals s'ha interessat i interessa la psicologia com ciència i la manera com aquests han anat abordant-se en les diferents etapes del seu desenvolupament.
Conèixer la contribució que han fet altres disciplines al naixement, desenvolupament i consolidació de la psicologia com disciplina científica.
Conèixer les diferents fonts i instruments dels quals disposa l'historiador per poder reconstruir la història de la disciplina.
 A2 Ser capaç d'identificar, analitzar i valorar de manera crítica i no dogmàtica els diferents enfocaments i teories que se n'han anat proposant al llarg del desenvolupament històric de la disciplina i els autors més representatius.
Conèixer els nous reptes amb els quals s'enfronta la psicologia com ciència en l'actualitat.
 A5 Conèixer i familiaritzar-se amb els diferents mètodes i tècniques d'investigació que s'han adoptat a l'estudi de la psicologia des dels seus inicis fins l'actualitat.
 A10 Conèixer quins són els problemes clau en els quals s'ha interessat i interessa la psicologia com ciència i la manera com aquests han anat abordant-se en les diferents etapes del seu desenvolupament.
Ser capaç d'identificar, analitzar i valorar de manera crítica i no dogmàtica els diferents enfocaments i teories que se n'han anat proposant al llarg del desenvolupament històric de la disciplina i els autors més representatius.
Conèixer i familiaritzar-se amb els diferents mètodes i tècniques d'investigació que s'han adoptat a l'estudi de la psicologia des dels seus inicis fins l'actualitat.
Conèixer els nous reptes amb els quals s'enfronta la psicologia com ciència en l'actualitat.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor
Comprèn els elements que composen una disciplina
 B3 Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar
Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts
 B4 Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada
Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C3 Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació
 C4 Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa