Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Psicologia (2009) |
Assignatures |
DESENVOLUPAMENT SOCIOAFECTIU |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 |
Assignatura | DESENVOLUPAMENT SOCIOAFECTIU | Codi | 11204006 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge |
|
Ajust a les demandes realitzades. Actitud responsable en el treball individual i grupal. Implicació en el treball en equip. Iniciativa en la cerca d’informació. Aproximació crítica i creativa en el plantejament i resolució de tasques. Utilitza les tecnologies de la informació. Correcció en la presentació de treball orals i escrits. |
60% | |||||
Proves objectives de preguntes curtes |
|
Superació del 50% de la prova | 40% | |||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
L'avaluació te caràcter continu i formatiu. Per a cadascuna de les activitats rebran els indicadors d'avaluació. Per a aprovar l'assignatura cal aprovar cadascun dels apartats de l'avaluació (portafoli, amb les activitats individuals i grupals, i examen) i assistir al 80 % de les classes. Recuperació/Segona convocatòria En cadascun dels apartats de la matèria es preveu una recuperació. A segona convocatòria la nota màxima possible serà un 5 de la part recuperada. El professor no guardarà la nota dels blocs aprovats per al següent curs acadèmic. D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. |